Steun aanvragen

Hier vraagt u uw extra steun aan. Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

1. Aanvragen

U vraagt uw subsidie aan via het aanvraagformulier op de website, met daarin alle gegevens die wij van u nodig hebben.

2. Behandeling

Het bestuur van Stichting Aanpakken controleert uw aanvraag voor subsidie en neemt deze in behandeling.

3. Toekenning

Binnen drie maanden laat het bestuur van Stichting Aanpakken u weten of u de gewenste subsidie toegekend krijgt.

Wisseling secretariaat

Ds. Niek Smit, bij velen bekend als de contactpersoon voor subsidie-aanvragen, heeft na 14 jaar het secretariaat neergelegd. Het bestuur van Aanpakken bedankt hem hartelijk voor alles wat hij in die 14 jaar voor de Stichting gedaan heeft. Hij is als secretaris opgevolgd door Joline van Poppel, diaconaal medewerker bij Stek (Stichting voor stad en kerk) in Den Haag.

Nieuwe website

De website van Stichting Aanpakken is geheel vernieuwd. Zo zijn de lay-out, de kleurstelling en het logo veranderd. Een belangrijke wijziging is dat subsidie nu digitaal, direct via de website, aangevraagd kan worden.